joi, 17 iulie 2008

Apple Romania - iTunes Store Romania



Odata cu lansarea AppStore pentru iPhone 3G si iPod Touch, Apple a adaugat o multime de noi tari din care se poate face un cont iTunes Store. Printre aceste tari se numara si Romania.

Cu toate acestea nu avem parte de full option. iTunes Store Romania este o versiune redusa a iTunes Store ce vinde si ofera spre download doar aplicatii de iPhone si iPod Touch. Adica nu poti cumpara muzica si filme.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Era de asteptat sa fim iar discriminati. Eu am nevoie de o singura aplicatie si trebuie sa fac o gramada de compromisuri ca sa o iau. Am nevoie de un ssh pe iphone pt asta l-am luat sa ma ajute cand sunt pe teren sau sunt plecat.. Acum intreb toti amicii daca au card de credit eventual la o banca din afara ca sa pot sa platesc 2.99 Euro... Putea foarte bine sa mi-i deduca din factura la mobil.